Sme iba pokusné myši chované pre profit!

Autor: Patrick Linhart | 10.8.2014 o 0:00 | (upravené 11.8.2014 o 12:20) Karma článku: 0,00 | Prečítané:  37x

Varíte viac, než 2 hodiny denne? Zaoberáte sa tým, čo jedlo obsahuje, z čoho bolo , alebo si snáď drzo a neposlušne prečítate etiketu pred jeho zakúpením? Ste Orthorektik! Nie ste normálny človek, začneme vás liečiť.

Ešte že farmaceutické koncerny vám už vymysleli lieky. Pre vás, a samozrejme aj pre tých, na ktorých vám najviac záleží. Ochráňte teda pred Orthorektizmom aj vašu rodinu! Toto je prístup novodobých marketingových posluhovačov korporácií voči dnešnému zmýšľajúcemu človeku. 

Predajcovia lacných potravín vás lákajú reklamami s lesklými obalmi, vnucujúc vám pocit potreby zakúpenia ich produktu. Reklama znie v mojom vnímaní ako: "Re" -opakovaný & "Klama" –klam. Prečo? Pretože spoločnosti  v reklamách zámerne zavádzajú a klamú o skutočnom obsahu výrobkov. Niečo je vyzdvihované /to sa ale nachádza vo výrobku v minimálnych percentách/ a niečo zasa zatajované. Napríklad taký výrobok s obsahom asai.  Reklamy  nám ho uvádzajú ako zdravý produkt, ktorý nás I našu rodinu ochráni pred rakovinou, čo je obsahom látok nachádzajúcom sa v ovocí asai aj dokázané. “Zabudli” nám však povedať, že po spracovaní, ako napríklad po vylúhovaní a následnom skoncentrovaní, ďalej vysušení a ešte zmrazení, ide už iba o mŕtvu hmotu, a tak asai stratil akýkoľvek pozitívny účinok. A hlavne, keď sa nachádza v produkte necelé 3 percentá. To kvôli nákladom na túto reklamu a kvôli zvýšeniu profitu. Zákon predsa nehovorí, že klamať  takýmto spôsobom je zakázané. A čo nie je zakázané, to je povolené.

Keď ale vieme, že nám všetci klamú a poniektoré jedlo, ako napríklad aj jedlo rýchleho občerstvenia (junk food) nášmu zdraviu priamo škodí, tak prečo ho stále jeme?

Dnešný food koncern chce, aby ste verili, že ich produkt, ktorý sa vyrába v chemickom laboratóriu, je ten najlepší. Chemici skúmajú  rôzne faktory, na ktoré Váš mozog reaguje. Na základe týchto faktorov vypustia jedlo do obehu, a skúmajú reakcie ľudí (zaznamenané v percentách predaja výrobku).. Jedná sa o rovnaký process, aký sa používa aj u pokusných potkanov. Avšak v tomto prípade tam, kde sa tvorí zisk, tam sa upriamuje aj ďalšia pozornosť vývoja, nezáležiac na vašom zdraví alebo právach. Všetko sa deje “na hrane zákona”, čiže riadené mottom: čo nie je zakázané, to je povolené. Veď, videli ste niekedy na Makdonalďáckej krabičke od burgera info o zložení výrobku? 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Kupujúci Japonec? Neexistuje, tvrdia stánkari z vianočných trhov

Strávili sme jeden deň so stánkarmi, aby sme zistili ako vidia návštevníkov spoza svojich pultov.

EKONOMIKA

Deti boháčov majú vlastnú sieť, stojí za ňou Slovák

Byť bohatým je nuda, keď vás nikto nevidí.


Už ste čítali?